Hissar & Dissar

*Blogga - Känslan när man bloggar & har några som verkligen läser & engagerar sig i det man skriver..bästa känslan.

* Coca cola - Utan coca cola vet jag inte hur jag skulle må, jag skulle inte leva.
 
* REA - Behöver jag säga något mer tjejer?? Rea is a big YES!
* Myggor - Ja nu har myggorna kommit tillbaka, inte fått så många bett dock men de är ju så sjukt irriterande, de kan förstöra helt när man är ute & t ex grillar på kvällen.
 
* Droger - Fyfan, det värsta jag vet!! Någon jag ALDRIG kommer ge mig in på.
 
* Rusningstrafik - Behöver man säga något mer, har man bråttom vill man helst köra massa genvägar, dessutom är ingen av trafikanterna snälla utan bara tutar och blääää. Me don't like.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0