NEW NEW NEW

Hej på er. Usch vilken jobbig dag, blev ingen middag hos älsklingen, blev sent & sen fick jag ett anfall, kunde knappt andas, skakade, frös, svettades, yrsel osv. Så stannade hemma, sen när jag mådde lite bättre åkte jag till ICA & handlade bananer & choklad. Vart sjukt sugen på det. Men på hemvägen skulle jag såklart få SOPPATORSK!! Så fick dra moppen hela vägen hem, älsklingen kom och mötte upp mig iallafall och sällskapa mig. Nu har vi iallafall varit hemma ett tag & kollat på teve men vi kanske ska sätta på en film sen. Glömde säga att jag dessutom köpte en puderborste och massa applikationer, behöver till ögonskuggorna, bäst att ha fler. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0