13-06-27

Hejhej.
Mina veckor har varit stressade, mycket att göra, därav blev det som det blev med bloggandet. Men nu har jag lite tid till att skriva ett inlägg. Men idag har jag varit med Felix, vi har haft vattenballongskrig, ni vet..man har varsin ballong i handen & så kastar man över till varandra & så ser man vem som får vattnet på sig, dock var det mest jag som fick det, suck..men det var ju fortfarande kul. Men sen har jag varit hemma, åkt & handlat tills imorgon och lite vi behöver hemma osv. Lite senare åker jag iväg till teatern & har föreställning, ååhh älskar att åka dit, att få sjunga, dansa, agera & se publiken njuta av föreställningen gör en så pepp!! Med detta inlägg vill jag berätta att jag kommer tillbaka, men inte fören lördag isånnafall, idag har jag saker att göra och imorgon med. Men jag bloggar så gått det går idag & imorgon.
 En bild från Göteborg, har en massa jag inte visat så de kommer också. Både från Liseberg & Universeum & lite annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0