Drömmen som ska slå in.

Drömde en underbar dröm inatt. Justin Bieber var min bästa vän, LOL. Började med att han kom hit till Sverige på turne, flera beliebers (b.la jag, hade dessutom tvingat med mig Josefin) stod där när han kom med sin turnebuss. Han hade lite problem därinne berättade Kenny (Som har samma coola efternamn som mig, BTW..de pratade svenska) så jag frågade om jag fick gå in & hjälpa till & det fick jag. Jag hjälpte Justin med det han hade problem med, minns dock inte vad det var..sen vart vi poff bästisar. Han följde med mig till skolan, vi tog egopics på toaletten, jag hjälpte honom att göra röstövningar, han hjälpte mig med läxorna...MASSA SÅNT. Sen vaknade man...vart lite depp med tanke på att trots att vi var bästisar pussade vi & hållde handen haha. Ganska knäpp men underbar dröm.
Justja...HAN FÖLJER MIG PÅ TWITTER, AAHH!!! Okej han har gjort det i typ 2 år nu men ändå!! Snart blir vi bästisar, lovar!

Kommentarer
Postat av: Sandra SG

sv: ja ! det är himla tur. jag tåler inte ens dem för jag får typ två tre stycken per år och då blir dem as stora!! stackars dig som får många :(

2013-05-05 @ 14:07:32
URL: http://sategu.blogg.se
Postat av: ida munther

sv; det kanske man skulle göra :)

2013-05-05 @ 14:12:06
URL: http://iidaidas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0