13-06-29

Godkväll.
Haha höll nästan på att skriva godmorgon där, men bara nästan. Idag har jag faktiskt inte gjort särskilt mycket, jag & älsklingen vaknade vid tio, åt frukost, kollade på teve & gjorde inte mycket. Sen föreslog jag att vi skulle ha vattenballongskrig med mina syskon, det pågick inte länge utan vi tog fram vattenslang, pistoler & allt möjligt & hade vattenkrig istället, syrrans kompis & lillebror var också med så blev tjejerna mot killarna. Slutade med att vi kom in helt blöta från topp till tå, bokstavligen!! Sen drog jag iväg till min mormor & åt middag, min morfars fru var där också så vi hade det trevligt. Dock hade jag migrän så låg i sängen & kollade på teve hela tiden. Är hemma nu i vilket fall som helst & håller på att redigera lite bilder som ska ut här. Nu börjar uppdateringen på riktigt (hoppas jag iallafall) 
 En bild från häromdagen innan vi skulle ut & ha föreställning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0