Framtidsdrömmar.

Karriär:
Först skulle jag vilja ut & resa ungefär ett år eller så med att uppträda sen efter ett år komma hem & börja jobba inom antingen barn & omsorg eller som kurator.
Min andra karriärdröm är att bli känd inom något, antingen inom sång eller för att jag gjort en god gärning med nåt.
Familj:
Självklart vill jag skaffa en familj, drömmer redan om hur mitt bröllop ska vara osv. Sen kommer jag få 2 barn, en kille & en tjej och vi kommer leva ett bra liv ihop med min man dåra.
Boende:
I början vill jag bo kvar i Sverige, mitt första boende blir en lägenhet sen utökas det till en villa. Efter några år kanske jag byter upp mig helt & flyttar till LA med min man & barn. Det hade varit en dröm.
Relation:
Jag kommer förhoppningsvis ha en underbar man. Helst den fina killen jag har nu men åren kan förändras. Sen kommer jag ha en grym kontakt med mina föräldrar & syskon. Kommer ha massvis med vänner & vara ute och göra mycket.
 Har ni börjat planera på några framtidsplaner?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0