Välkommen till min nya blogg!

Hej på er!

Nu är bloggen fixad, tog sin lilla tid men jag har inte haft någon tid till att ta kort till bloggen & skicka iväg mailet ang den..men nu är det gjort & jag är HELNÖJD!Hoppas ni gillar den också! Iallafall...Jag är en tjej som fyller 16 år i sommar, lider av skolios & depression men det stoppar inte mig att leva mitt liv. Så det kommer min blogg handla om, mitt självförtroende, hur jag är på topphumör trots mina "problem" & hjälpa andra med sina nedgångar osv..kommer även slänga in det jag gillar mest, musik, min pojkvän, mode & foto. Mer får ni reda på när ni läser bloggen, så känn er som hemma!

Det här är då jag, nej inte galen jag lovar!

 


Kommentarer
Postat av: Blogg.se

Lycka till med din nya blogg!

2013-01-31 @ 15:44:24
URL: http://blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0