Footloose

Fick 2 gratisbiljetter till Footloose den 18 april, trodde först jag inte skulle hinna gå eftersom jag har föreställning samma dag men sen visade det sig att jag hinner med båda. Lycka..Så ska dit efter föreställningen med min Älskling & dessutom fick 2 andra biljetter så hela FYRA PERSONER från min teatergrupp ska följa med, så hela sex personer blir det, låter som att det kommer bli en bra dag så att säga.
En annan sak som är bra är att jag fick ett presentkort av mamma häromdagen, får välja vilken affär jag vill..bara en står med på hemsidan haha! Har dock problem med att välja, funderar på antingen H&M eller Kicks, jag menar 450:- är inte lite pengar på en affär det, thihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0