Oups.

Hej.
Nu har man tid att blogga lite, varit så sjukt upptagen & stressad den här veckan. Men nu är det torsdag & jag kan slappna av, skönt Idag var det plojfoto i skolan idag, jag & 2 klasskompisar sminkade om oss till Zombies, haha gud vad många blickar man fick..folk kunde ba inte sluta stirra. Sen idag har jag varit hemma hos mig med Felix, inte gjort speciellt mycket men nu åkte han iväg & gymma medans jag skriver på en packlista. Till vad kan man fråga sig...det återkommer jag med. Nu ska jag ta & titta vidare på teve & fortsätta skriva packning, xoxo.
Dålig bild från instagram (Smurfnicole) men slarvat bort min överförare från kameran så hehe..måste leta efter den.

Kommentarer
Postat av: Majken

Haha, jag med exakt... jag svarar på din kommentar nu och så skriver jag packlista till en stor dansshow. vad packar du till?<3

2013-05-23 @ 19:43:36
URL: http://majjjkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0