Dubbelmoral.

Är det inte lite trist hur folk kör mycket med dubbelmoral. Man vågar inte stå för vad man säger så istället kör man på dubbelmoral. Som t ex, en kompis & jag snackar om en vi känner..vi kanske säger att den personen börjat bli väldigt dryg, inte visar några känslor eller helt enkelt slutat bry sig om en. Både jag & min kompis tycker samma, att det blivit "tråkigt" att vara med den & tycker den slutat bry sig. MEN, vad händer sen får man fråga sig? Jo "kompisen" är med den som inte bryr sig, de har väldigt kul tillsammans & är kärleksfulla vänner...HUH!? Hur ska man tolka det egentligen? Dubbelmoral. Bara jag som inte förstår hur folk kan bete sig såhär, inte vågar stå för det de tycker utan beter sig så himla patetiskt istället .. Ursäkta mitt ordval men jag har märkt sånna här grejer för ofta nu & det börjar bli lite tröttsamt. Någon mer än jag som vet nån som håller på med dubbelmoral? Vad tycker NI om det?

Kommentarer
Postat av: Mickis

Fin blogg :)

2013-05-18 @ 16:42:13
URL: http://tmickis.blogg.se
Postat av: Ida Edström - Östersunds näst största blogg.♛

- finns typ på carlings osv :)

2013-05-18 @ 16:57:04
URL: http://nattstad.se/tjejenida

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0