Onsdags & Fredags

Älsklingen och jag hade det mys i onsdags. Handlade smått & gott & mös i min säng framför en film, åh så mysigt man kan ha med den skiten!
I fredags var den bästa & mysigaste dagen hitills! Älsklingen bjöd mig på middag, vi hade hela huset för oss själva, han gjorde pasta & kycklingbitar, hihi jag valde! Så gjorde han det mysigt när jag kom dit med levande ljus och allt. Blev superglad! Sen la vi oss i soffan & kollade på teve & film & felix's bebisvideo, aaww! Åt B&J (jag fick välja smak) åt popcorn, drack läsk & hade det extremt mysigt! Sånna dagar måste man ha fler av, jag somnade sen lyckligt i hans famn, åh tack för den dagen älskling!♥
kanske inte mysigaste bilden, men den bilden där det är som mysigast ser man inte mycket av, men visar den ändå.
Tack för alla underbara dagar med dig finis!
 

Kommentarer
Postat av: Rhoda Alemayehu W Michael

fina bilder!
bloglovinbyte?

Svar: tack så mycket ! Har inte fixat bloglovin !
Nicole Hamilton

2013-03-04 @ 18:42:43
URL: http://rhodamichael.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0