15 mars

Hej på er!
Sjuuuuukt slut är jag. Vaknade halv sju-sju eftersom älsklingen sov hos mig & han började halv nio. Sen tog jag det lugnt efter han drog & mötte sen upp Zyanya vid stationen, åkte till Tibble. Zyanya gick direkt till sin audition medans jag letade efter vart jag skulle ha min, när jag hade hittat det drog jag in till täby centrum, köpte dricka & vilade tills det var dags att gå till min audition. Dansade i en och en halvtimme, märkte att jag var lite ringrostig eftersom jag inte dansat på två år ungefär. Men blev klar halv ett, tog tåget hem & handlade lunch sen hade pappa rast så fick skjuts hem av honom. Så nu har jag ätit, tagit det lugnt & övat inför min nästa audition nästa vecka. Håller verkligen tummarna för mig då! Så nervös redan nu! Men får ta & öva lite till nu. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0