Webcam - ego

Hejhej!
Sett klar på filmen nu, så lyckligt slut..fast samtidigt olycklig, ÅÅHH går inte att bestämma! Men nu är jag iallafall så sjukt trött att jag börjar ta knäppa ego, webcam bilder, alltid jag, haha! Nu taggar vi imorgon fan, min älskling kommer hem igen!! Han har varit borta sen igår dåra men det går inte att leva utan han, haha! Så blir att vara med han såfort han kommer hem, ska ordna det lite extra mysigt så har vi en mysdag tillsammans..tror han skulle uppskatta det! VILL NI VETA HUR GLAD JAG ÄR ÖVER ATT HAN KOMMER HEM IGEN?!
Så överlycklig är jag, om inte mer! Går inte att visa på bild hur glad jag är! Haha ni måste tycka jag är helknäpp som saknar någon som jag såg i söndags men är man galet kär så är man, de flesta vet nog hur det är, har jag rätt? Wow...jag bloggar framför 7 pers & tror jag är värsta bloggstjärnar, dör lite! Nej nu har jag blivit på för fjantigt humör så nu avslutar jag det här inlägget med ett PUSS & KRAM! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0