Oups

Hej på er!
Hetsig vecka det här varit, längesen jag mådde såhär skit & var såhär stressad! Men om 2 dagar är det lov, sjuuuuukt skönt!!! Iallafall..idag har jag varit i skolan, haft en liten ovanlig dag, lång lunchrast & en föreläsning om alkholiserade föräldrar, var väldigt intressant tyckte jag! Efter skolan drog jag , Felix & min lillasyster till donken & käka, mums! Sen åkte vi hem & jag och älskling mös i sängen, sov en liten stund, pratade lite om några saker & hade det mysigt! Men han drog för ett tag sen, kollade på teve lite då men nu känner jag att jag måste plugga, ett "prov" imorgon...NV & det är inte det lättaste för mig direkt...men sen hade jag iallafall tänkt belöna mig själv med några avsnitt gossip girl, see yah!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0